Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Bildbomb

Av Pernilla - 27 juni 2012 20:06

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här, förlåt om ni har saknat mig ;)


Mycket har hänt sen senast, terminen har tagit slut för denna gång, alla prov just nu är därmed klara :)


Leo har gått sin sista dag på Tallholma förskola, till hösten börjar han på Karusellen, två kvarter från vårt hem. Sista tiden på dagis fylldes med många festligheter, bland annat trollfest med maskerad


   


Sedan var det dax för Robin att fylla år vilket först firades med våra familjer och en överraskning som jag och Robins mor åkte och hämtade i regnvädret, en sängstomme med tillhörande sängbord, äntligen är sovrummet mer komplett. På själva födelsedagen hämtades Robin på jobbet och vi tog en tur till Sthlm Quality Outlet där nya skor inhandlades och när vi kom hem väntade en teckning från Leo och en liten extra sak. En Optimus Prime, behöver jag säga att Leo blev minst lika glad som Robin ;)


       


Sen heltplötsligt var det midsommar. Robins föräldrar och min pappa kom och fira denna dag med oss. Vi hade sån tur med vädret.


Leo fick midsommarpresent av farmor

         


Och en ballong i väntan på midsommarstången

 


Jag och Leo <3

 


Mina älsklingar <3

 


Up we go

 


Dans kring stången blev det naturligtvis oxå

 


Nu väntar en minikryssning med sväronen om en liten vecka som blir startskottet på Robins semester, själv har jag ledigt till v 30 :)

Vad de veckorna har att erbjuda får vi se.


Stay tuned and enjoy :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 februari 2017 13:23

...och vabruari vrider verkligen ut de allra sista dropparna.... Efter en härlig vecka i Sälen (bilder finns på min instagram pernilladaverstam) var det tunga ögonlock som öppnade sig imorse. Leo kämpade sig ur sängen för att ta sig till skolan oc...

Av Pernilla - 20 februari 2017 16:39

Robin har tagit de två stora barnen till pulkabacken och Melvin sover. Efter en natt med övertrötta barn och en väldigt snorig Melvin (vilket resulterade i sju räknade uppvaknande innan kl 03...) och en dag i skidbacken är uppskattar jag en stunds ty...

Av Pernilla - 17 februari 2017 15:08


Hej halloj! Nu är jag tillbaka efter lite jul, nyår och en grå januarimånad och börjar fundera på det här med våra galna ideal.... Av olika anledningar har jag räknat ut mitt bmi här i dagarna och döm om min förvåning när jag precis passerar värd...

Av Pernilla - 20 december 2016 21:39


Hipp hipp hurra för den bästa Tyra idag!Älskade unge! Idag fyller du 3 år! Vilken underbart härlig person du hunnit bli. Du vet vad du vill, det är då ett som är säkert. Visst går saker ibland överstyr men du är alltid den att första skratta och gå v...

Av Pernilla - 19 december 2016 18:15


....ja, som varje år. Så börjar det alltid och varje gång undrar man hur man tillslut fick den någonlunda rak förra året. Men tillslut står man där (läs: ligger man genomsvettig under granen, öm i fingrarna efter ett evighets skruvande och allergipri...

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards