Alla inlägg den 3 november 2016

Av Pernilla - 3 november 2016 16:30

Jaha, då var jag här igen efter ett litet försök på egen domän. Men eftersom jag ibland vill slänga upp en massa bilder så blev det lite föe tungt för vår lilla hemmaserver. Så nu är jag här igen!

Sen sist har fyra blivit fem. Vi har välkomnat Melvin till familjen. Melvin är idag nio veckor gammal och varmt älskad av sina storasyskon och föräldrar. Med en ny liten bebis är jag alltså föräldraledig och kommer vara ett bra tag framöver.

Leo har börjat förskoleklass och Tyra har bytt förskola till ett föräldrakooperativ där vi trivs väldigt bra.

Den här veckan är det höstlov och idag trotsade vi det snöblandade regnet och begav oss till parken zoo för årets sista besök. Efter ungefär två timmar av djurskådande, pannkaksätande, chokladdrickande och lite karusellåkande gav vi upp, åkte hem och kröp ner i soffan framför lite film och bara mös.

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards