Alla inlägg den 28 november 2016

Av Pernilla - 28 november 2016 18:41

Idag kan vi pricka av en stor händelse! En av Melvins många första!


Melvin låg på mage på en filt på köksgolvet medan jag plockade undan middagen. Han låg där och jollrade och pladdrade på som han brukar och helt plötsligt när jag tittar till på honom så ligger han på rygg! Ungen har rullat! För första gången! Jag var ju tvungen att testa om det var en engångs "olyckshändelse" och la över honom på åmage igen och det var ingen engånare för det tog inte mer än nåra sekunder innan Melvin vred på huvudet, justerade kroppen och rullade över på rygg igen. Sen tyckte han visst att det räckte för när jag la över honom på mage för att film la han sig helt sonika tillrätta och började suga på tummen. Tji fick jag på filmning ;)


Men idag, den 28 November 2016, rullade Melvin från mage till rygg, två gånger i rad :)


Melvin, 3 månader i övermorgon :)  

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards