Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Pernilla - 9 maj 2012 16:47

Avklarat två heldagar i skolan efter LIAn. Trött i huvudet är bara förnamnet... Vi har gått igenom två prov som vi gjorde innan LIAn, diskuterat LIAn, lärt oss om immunsystemet, gått igenom inför prov nästa vecka, gått igenom inlämningsuppgiften från LIAn och haft klassråd. Klassråd är alltid lika intressant... Mycket kommer upp till ytan när man kan diskutera i hela klassen utan lärarna... I say no more...


Härligt att träffa alla klasskamrater igen. Många skratt blir det och det känns härligt. Det är skönt att känna att man kommer ha kul när man går till skolan på morgonen.


Stort minus är dock att Järfälla kommun tagit bort infartsparkeringen bredvid skolan och de Tre andra som finns är överfulla när man kommer kl 8....... Finns en parkering precis utanför skolan men 40-50 kr/dag känns lite saftigt i längden. Åkte runt idag och letade och hittade en bra parkering mitt emot stationen 2kr/tim! kruxet var dock att man bara kunde betala med mynt.... slängde mig in på stationen och tog ut pengar och frågade snällt i kiosken om jag fick växla, vilket jag fick!! Tack snälla!!!


Även om dagen började snurrigt och stressig måste jag säga att den i helhet varit intressant och bra. Eller... jag känner att detta inlägg blev lite snurrigt och det ber jag om ursäkt för....  Välkommen tillbaka!

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards