Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Pernilla - 26 maj 2012 18:01

Denna lördag började som så många andra, frukost och en tur till affären för att fylla på skåp och lådor av alla de slag. Leo hittade en jättefin gungsnigel som han naturligtvis vill ha och fick med sig hem ;)

 


Efter lunch bestående av finska piroger, som inte smakade någonting alls men som räddades lite av hot tacosås och sallad, tog vi vår sedvanliga promenad nere vid vattnet. Där nere hoppade Cosmos glatt i vattnet medan vi andra slog oss ner med lite medhavd melon i skuggan. Gjorde en krans av maskrosor till Leo som tyvärr blev för tjock och för liten, men det var ju ett tag sen jag gjorde någon. Liknade mer en tiara än en krans ;) Lämnade kvar "tiaran" på en bänk och hoppas att den glädjer någon annan med mindre huvud :)


Väl hemma bytte jag om, tvättade mitt numer gulfläckiga vita linne och fick som tur var bort maskrosfläckarna. begav mig sedan ner till gymmet trots värmen. Vid besök på toaletten upptäcktes en motionscykel i sagda rum... Hur var det tänkt där?! Multi-tasking eller bara privacy ;)


Ikväll väntar finalen av Eurovison till Rs stora glädje, eller inte ;) Ikväll är tv-dosan min ;)


Fortsatt underbar helg allihop!!!


Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards