Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Pernilla - 11 maj 2012 12:25

Cosmos passar på att sträcka ut sig i soffan efter en tuff vecka på dagis.


Cosmos håller på att skolas in i en mer permanent grupp på dagis som har en stor utegård som de kan gå in och ut till/ifrån som de vill istället för att bli utsläppt lite då och då som han blir nu. Det känns riktigt bra och det märks att han blir stimulerad både fysiskt och psykist vilket han verkligen behöver. :) 

Av Pernilla - 11 maj 2012 11:20

Idag är jag, Leo och Cosmos hemma. Ute är det burrväder och regnet hänger i luften. Vi myser i soffan. Tvättar kläder och sängkläder och jag försöker plugga lite vårdhygien inför nästa veckas prov mellan varven. Går kalas :)


Upptäckt att Leos solrosor växer så det knakar så nu har det snart dags att plantera om de små sötnosarna. Hoppas de inte växer föör fort, kunde tydligen bli 6 meter höga totalt :S blir att ha fönstren öppna på balkongen om de ska få plats ;)


Nu ropar tvättstugan att det är min tur att slänga in tvätt. Sen ska jag sätta mig med en espresso, en bit mörk choklad och läsa på lite om immunsystem och hygien :)


Ha en gó dag allesammans!!!

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards