Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Pernilla - 30 maj 2012 16:24

Varit hemma idag med boysen. Kan vara trevligt att ta sig lite sovmorgon då kan man tycka. Det tyckte inte Leo. kl 5 vaknade han och upp klev vi halv sex. Härlig sovmorgon :P Men det är sånt som betalar sig för hans del. Stackaren var så trött så redan kl 9 somnade han igen och sov. Tänkte att jag skulle ta en lur då också men så blev det inte för när jag hade satt igång diskmaskin, tvättmaskin, varit ute med sopor och läsloggat ytterligare en av fyra artiklar till skolan vem tror ni vaknade då ;) Bara att laga lunch och sen gå ut ett varv så vi fick lite luft. Men så äntligen, vid 14 somnade han igen, har jag nämnt att han var trött ;), och då la jag mig på soffan och somnade som en stock. Som ett töcken hörde jag hur han vaknade efter en timme och har en vag aning om att jag gick och hämtade honom och satte honom bredvid mig i soffan med barnkanalen på. Vid 16 ringer R och Leo sitter fortfarande bredvid mig där jag alltså lyckats sova en timme till :) härligt med barn som reder sig själv ;)


Imorgon ska jag bege mig till skolan för att skriva det tredje sista provet för denna termin. Wish me luck!

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards