Alla inlägg den 23 september 2013

Av Pernilla - 23 september 2013 17:42

Måndagen har gått i vilans och lugnets tecken. När Robin och Leo gått till dagis och jobb masade jag mig ur sängen, tog en liten morgonpromenad med Cosmos och dukade sedan upp frukost framför sista Harry Potter filmen som nu äntligen finns på Netflix :) (är av någon underlig anledning den enda jag saknar på dvd)

Efter filmen blev det att bädda Leos säng då
denna råkat ut för en liten olycka igår kväll vilket resulterade i att Leo fick spendera natten mellan mig och Robin ;)

Sen blev det en liten promenad igen och sen var det dags för lunch framför Sex And The City the movie ;)

Vilade en stund till och hämtade sen Leo på dagis. Hemma hämtades Cosmos och vi gick alla tre till lekplatsen där Leo gungade, klättrade och hoppade tills nöden inte hade någon lag och vi fick springa in till toaletten ;)

Busade lite och mös sen ner oss framför Disney Junior innan det var dax att börja med middagen. Och där befinner vi oss nu ;)

En måndag i lugnets tecken med andra ord ;)

Fortsatt trevlig måndag och på er!

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards