Alla inlägg den 25 september 2013

Av Pernilla - 25 september 2013 19:24

Idag blev det, tack vare gårdagens garderobsrensning, en liten tur till Arlandastad och ett besök på H&Ms Mama-avdelning. Eftersom jag är kass på att shoppa till mig själv var det med stor möda jag lyckades komma ut från affären med så mycket som tre(!) plagg ;) En helt vanlig svart basic tshirt, en trekvartärmad randig tshirt och en beige tröja modell lite tjockade. Alla tre anpassade för den växande magen ;)

 


När det på eftermiddagen var dags att hämta lilleman tog Cosmos och jag en promenad ner i det höstkyliga vädret. Hemma igen satte vi på en gång igång att baka en sats muffins bara för att :)

       


Som synes på bilderna älskar Leo att baka, mäta upp ingredienserna och smaka smeten :) Resultatet blev oerhört smaskigt och provsmakades  som efterrätt efter kvällens middag som idag bestod av ugnsbakad lax med dill och grädde och kokt potatis och broccoli.


Nu har lilleman badat och krupit ner i sängen. Imorgon är det jag som lämnar på dagis på morgonen eftersom Robin ska jobba lite inatt så han får sova lite längre på morgonen. Efter dagislämningen bär det av till Märsta och barnmorskan :) Ska bli spännande att se hur mycket magen har vuxit sen sist, något som blir mycket tydligare i siffror än när man lever med en stadigt växande mage dag ut och dag in ;)


Uppdatering kommer imorgon, stay tuned :)


Fortsatt trevlig onsdag på er!

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards