Direktlänk till inlägg 19 september 2013

Here we go again ;)

Av Pernilla - 19 september 2013 12:26

Hej igen!


Är ju totalt värdelös på att blogga, men nu gör vi ett försök till ;)


Då det gått ett helt år(lite drygt) sen senaste inlägget kommer här en snabbsummering i bilder av året som gått:

 Eftersom senaste inlägget var juli 2012 börjar vi med lite vardag Augusti/September 2012

               


Sen blev det Oktober och Leo fyllde 2 år vilket först firades med "bara" lilla familje och senare med stora familjen ;)

           


Efter det blev det så småningom December. Leo fick sin första paketkalender, bakade en massa julgott och åkte massa bob :)

               


Det nya året firades in sängliggandes med feber så där blev det inga bilder.

Vintern löpte på och i April var det dags att åka till Sälen med Robins föräldrar

     


Våren löpte på, jag blev färdig tandsköterska och vi började en ny resa, väntan på en ny familjemedlem

 


Sen kom sommaren, jag började jobba på min nya tjänst på Folktandvården i Märsta. Tyvärr drabbades jag av svår foglossning redan i graviditetsvecka 15 och blev sådeles sjukskriven. Trots detta körde vi på sommaren som planerat. En tur upp till sommar-sälen blev det i Juli månad

                         


Det blev en hel del bröllop av olika slag under sommaren. Först ut var Tobias och Sandra

 


I Sälen var det vår tur, bilder på detta kommer i ett eget inlägg så fort bilderna kommit från fotografen.


Precis 10 dagar efter vårt eget bröllop var det dags för Sofie och Fredric

         


Efter sommar kommer höst, en höst som rullar på med sjukskrivning, växande mage, dagis och allt annat som hör livet till

     


Stay tuned, nästa gång blir det antagligen bilder från vårt bröllop så håll utkik :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 27 februari 2017 13:23

...och vabruari vrider verkligen ut de allra sista dropparna.... Efter en härlig vecka i Sälen (bilder finns på min instagram pernilladaverstam) var det tunga ögonlock som öppnade sig imorse. Leo kämpade sig ur sängen för att ta sig till skolan oc...

Av Pernilla - 20 februari 2017 16:39

Robin har tagit de två stora barnen till pulkabacken och Melvin sover. Efter en natt med övertrötta barn och en väldigt snorig Melvin (vilket resulterade i sju räknade uppvaknande innan kl 03...) och en dag i skidbacken är uppskattar jag en stunds ty...

Av Pernilla - 17 februari 2017 15:08


Hej halloj! Nu är jag tillbaka efter lite jul, nyår och en grå januarimånad och börjar fundera på det här med våra galna ideal.... Av olika anledningar har jag räknat ut mitt bmi här i dagarna och döm om min förvåning när jag precis passerar värd...

Av Pernilla - 20 december 2016 21:39


Hipp hipp hurra för den bästa Tyra idag!Älskade unge! Idag fyller du 3 år! Vilken underbart härlig person du hunnit bli. Du vet vad du vill, det är då ett som är säkert. Visst går saker ibland överstyr men du är alltid den att första skratta och gå v...

Av Pernilla - 19 december 2016 18:15


....ja, som varje år. Så börjar det alltid och varje gång undrar man hur man tillslut fick den någonlunda rak förra året. Men tillslut står man där (läs: ligger man genomsvettig under granen, öm i fingrarna efter ett evighets skruvande och allergipri...

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards