Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Pernilla - 2 oktober 2013 14:43

Idag låg spänningen i luften när det lilla trollet kom och kröp upp bredvid mig i sängen imorse :) Idag skulle nämligen farmor och farfar komma och hämta Leo för några dagar quality time hos dem.


Vi gick upp och åt frukost och gjorde alla morgonbestyr. Vid 10 sattes kaffet på och som ett brev på posten, som om de känt doften av det, kom farmor och farfar. Det blev fika och lite senare våfflor innan bilen packades, Leo sattes i baksätet och vinkade, slängde pussar och åkte iväg.


Kvar stod jag och Cosmos, vi gick en liten promenad och sen väntade tystnaden i lägenheten. Konstigt vad tomt det kan bli, även om Leo brukar vara på dagis några timmar på dagarna kändes det ändå tomt att komma in och han inte var där. Kan tänka mig att kvällen utan god natt ritualerna kommer kännas ännu tommare.... Som tur är har Robin och jag planerat en tur till Uppsala, toys'r'us för inköp av födelsedagspresenter och sedan lite middag och småshopping på IKEA.


Fortsatt trevlig onsdag på er!

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards