Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Pernilla - 4 oktober 2013 19:32

Dagens projekt blev ett babynest :)
Efter lite eftersökning på nätet hittade jag en bra beskrivning på hur jag skulle gå till väga och några stickskador i fingrarna, svordomar över trasslade snören som resulterade i isärmontering av symaskin för att få loss dem och en timmes pillande med knytsnöre senare var den äntligen klar och jag är riktigt nöjd med resultatet :)

När nestet var klart packade Cosmos och jag bilen och åkte mot Eskilstuna. Imorgon väntar en överraskningsdag för mig med finaste Sofie :) Ska bli spännande att se vad hon hittat på ;)

Fortsatt trevlig fredag på er!

Av Pernilla - 4 oktober 2013 09:09

Innan turen till sjukgymnasten igår blev det ett besök i den lokala (Märsta iof, med iaf) tygbutiken och införskaffande av lite tyg och tillbehör för kommande projekt


 


Vad det blir avslöjar jag inte nu, vänta och se ;)


Fortsatt trevlig fredag på er!

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards