Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Pernilla - 26 oktober 2013 17:57

Igår 25/10 var det dags för mig att fylla 25 år!

Dagen började med paket och skönsång i sängen innan det var dags för oss att styra bilen mot Eskilstuna .

Framme i Eskilstuna blev det lunch hos svärföräldrarna innan Robin och jag tog oss in till centrum och Länsförsäkringar fastighetsförmedling. Jodå, nu är det dags. Nu är det på riktigt. I slutet av november tar vi vårt pick och pack och flyttar in i en villa på Näktergalsvägen i skogstorp! Bättre födelsedagspresent kan man nog inte önska sig!

Efter Kontraktskrivningen blev det middag på restaurang för att fira mig och nya huset innan vi åkte tillbaka till svärföräldrarna, spelade lite kort och hade allmänt trevligt.

Idag blev det kalas hemma hos pappa med familj, släkt och vänner. Jag fick mycket god choklad, blommor och roliga presenter på temat 25 :) mycket uppskattat!!! Här hade vi lite fint placerat ut prospektet så nu avslöjades vår "lilla" hemlighet ;) en hemlighet som togs emot med glädje hos alla parter :)

Tack alla som firat, uppvaktat och grattat mig på min dag!!!!

Fortsatt trevlig lördag på er!

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards