Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Pernilla - 3 oktober 2013 10:59

Vaknade kl 9 av att det bonkade och burrade i huset.... Tydligen har de börjat renovera i lägenheten snett under oss.... Är bara tacksam för att de inte började tidigre då natten åter igen varit orolig med lite sömn....


Igår eftermiddag åkte jag och hämtade Robin på stationen och vi åkte till Uppsala, åt lite middag på IKEA innan vi tog vår lilla shoppingrunda. Vi skulle ha lådinsatser till kökslådorna vilket visade sig vara lättare sagt än gjort.... Tydligen har vi inte IKEA-stommar så antingen var insatserna för små eller på tok för stora så den iden stöp... Det blev iaf IKEA-favvon värmeljus och kronljus samt tyg till det blivande babynestet jag ska försöka mig på att sy :)


Efter IKEA blev det en tur till Toys'r'us och inhandling av presenter till lillemans treårsdag :) Två kassar med skoj :) Hoppas han blir nöjd om en liten vecka när det är dags för den stora dagen :)


Hemma igen blev det raklångt läge i soffan, smärta i bäckenet och sammandargningar from hell, men det var det värt ;) Kombination av bäckenet och sammandragningarna fortsatte under natten vilket gjorde att jag vaknade till och från så återigen, jag är tacksam att hantverkarna inte började före kl 9!


I eftermiddag bär det av till sjukgymnasten för eventuella övningar, vi får se vad hon säger.


Fortsatt trevlig torsdag på er!

Presentation


24 årig mamma, tandsköterska,nygift, matte, dotter, syster, vän, kusin, barnbarn, kvinna som precis som alla andra får pussla livets pussel för att få bitarna att falla på plats.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards